مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-04اقتصادي

18 هزار اصله درخت بومی در رشت کاشته می شود


شهردار رشت، افزایش و توسعه سرانه فضای سبز را از برنامه های مهم شهرداری رشت در راستای اجرای پروژه های عمرانی عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای کاشت 18 هزار و 350 اصله درختان بومی گیلان را در دستور کار داریم.

- ایسنا/گیلان شهردار رشت، افزایش و توسعه سرانه فضای سبز را از برنامه های مهم شهرداری رشت در راستای اجرای پروژه های عمرانی عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای کاشت 18 هزار و 350 اصله درختان بومی گیلان را در دستور کار داریم.

رحیم شوقی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه ریزی در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری همزمان با اجرای پروژه های عمرانی طرح میثاق در رشت، اظهار کرد: فرآیند احداث تقاطع های غیرهمسطح با تجهیز کارگاه به صورت همزمان برای نخستین مرتبه در تاریخ شهر رشت در سایه همدلی شورای شهر و شهرداری در مناطق مختلف آغاز شده است.

وی اجرای پروژه های عمرانی تقاطع های غیر همسطح به منظور برطرف کردن گره های ترافیکی و سهولت در تردد و حمل و نقل درون شهری را با همراهی شورای شهر رشت عنوان کرد و افزود: تقاطع غیر همسطح شهید باهنر به طول 425 متر و عرض 9 متر در محل تقاطع خیابان شهید باهنر با خیابان امام خمینی(ره) واقع شده و میدان گیل را به کمربندی رشت متصل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار اصله درخت بومی در رشت کاشته می شود

18 هزار اصله درخت بومی در رشت کاشته می شود